Оформлення куточка та теки споживача

Згідно з чинним законодавством всі суб'єкти підприємницької діяльності зобов'язані забезпечити наявність на видному і доступному місці куточка споживача. Як правило, медичні заклади ставляться до необхідності оформити куточок споживача як до ще однієї формальності, яку потрібно просто дотримуватися, і даремно. Правильно і інформативно оформлений куточок не тільки допоможе не тільки справити позитивне враження на пацієнтів, а й продемонструвати Ваше знання вимог законодавства перевіряючим.

Згідно з вимогами п. 2.2 Ліцензійних умов ведення господарської діяльності з медичної практики (далі - Ліцензійні умови) затверджених наказом МОЗ N 49 від 02.02.2011 р. ліцензіат зобов'язаний опублікувати за місцем провадження діяльності достовірну інформацію в доступному для споживача місці:

Крім цього в куточку споживача необхідно розмістити Закон «Про захист прав споживачів», контактну інформацію органів захисту прав споживачів, прейскурант, інформацію про знижки та дисконтні програми, матеріалах і обладнання, яке використовується при наданні медичних послуг.

Документи та інформацію краще розмістити на спеціально обладнаному стенді, а також сформувати «папку споживача», яка буде зберігатися, наприклад, у чергового адміністратора.

Компанія МЕДКОНСАЛТІНГ допоможе Вам розробити документи для куточка споживача у Вашому медичному центрі.

© Медконсалтинг. Всі права захищено. 2011-2017.
м. Київ, вул. Ушинського, 40, 2 поверх, офіс 219
(поруч з Єдиним вікном МОЗ)
тел.: +380 (44) 466-11-46
моб.: +380 (67) 796-11-36